Toimitusehdot

Tilaaminen

Verkkokaupastamme voi tehdä tilauksia 18-vuotta täyttäneet henkilöt. Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Toimitamme tuotteita tällä hetkellä vain Suomeen.

Heti tulostettavat tuotteet ja digitaaliset tuotteet ovat digitaalisia, yleensä .pdf tai .jpg tiedostoja. Tuotteet ovat ladattavissa heti maksun jälkeen. Voit ladata tuotteen niin monta kertaa kuin haluat. Digitaalisilla, heti tulostettavilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Mikäli olet tyytymätön samaasi tuotteeseen, otathan pikimmiten yhteyttä asiakaspalveluun [email protected]

Fyysiset tuotteet postitetaan 1-5 päivän kuluttua tilauksesta. Postituskulut näytetään kassalla. Julisteet, kortit ja muu paperitavara painetaan Suomessa, suomalaisessa painotalossa. kaikki tarrat ja korut sekä klemmarit tehdään Ihanaprintin toimesta käsityönä Suomessa. Osa tuotteista valmistetaan sitä mukaa kun niitä tilataan. Osa tuotteista (muun muassa vaatteet, sisustustuotteet, mukit, kassit, hiusdonitsit) tilataan yhteistyökumppanilta euroopasta, näiden valmistusaika tilauksesta on yleensä 1-3 päivää + postitus viikon verran. Ihanaprintin toiminta perustuu siihen, että kaikkia tuotteita ei ole heti varastossa vaan niitä tehdään tilauksen saapuessa. Tämä mahdollistaa pienyrittäjän toiminnan, koska isoja varastoja ei tarvitse ylläpitää ja on myös erittäin ekologinen toimintatapa, kun hävikkiä ei juurikaan synny. Huom! Koronatilanteen ja Euroopan yleisen turvallisuustilanteen vuoksi saattaa toimituksessa ja postituksissa olla viiveitä, josta ilmoitamme erikseen tarvittaessa kunkin tilauksen kohdalla.

Yksilölliset, kustomoitavat tuotteet tehdään 1-5 päivässä tilauksesta. Postitus Suomessa kirjeenä tai postipakettina. Yksilöllisillä, omilla tiedoilla tehdyissä tuotteissa ei ole palautusoikeutta. Mikäli tuotteessa on virhe, joka on kaupan tekemä, toimitamme uuden vastaavan tuotteen veloituksetta. Mikäli kyseessä on muu virhe, ota yhteyttä sähköpostitse [email protected]

Varastossa olevat tuotteet lähetetään 1-5 päivän kuluessa tilauksesta kirjeenä tai Postin/Matkahuollon pakettina. Lähetyskulut koosta riippuen 1,85e – 7,50e.

Postikortit A6 ja A5 sekä tarrat ja muut pientulosteet lähetetään kirjepostina, postikulut 1,85e (max 50g) ja 3,90e (50-250g) tai pakettina 7,50e. Postituskulut näkyvät kassalla.

Mikäli tilaus sisältää useita eri kokoisia tuotteita, tilaus lähetetään yhtenä pakettina postikuluilla 3,50e/7,50e painosta riippuen. Yli 50 euron tilaukset ilmaisilla toimituskuluilla.

Vaihto- ja palautusehdot

Fyysisillä tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske asiakkaalle kustomoituja tuotteita.

Jos haluat tehdä palautuksen, otathan ensin yhteyttä sähköpostitse [email protected], niin saat ohjeet tuotteiden lähettämiseen. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua tuotteen saapumisesta, mikäli siitä ei ole sovittu. Kun palautus on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi.

Huomaathan, että noutamatta jätettyjä paketteja ei käsitellä palautuksina, tällöin tilauksen postitusmaksuja ei palauteta asiakkaalle. Noutamatta jääneen paketin uudelleen lähetyksestä veloitamme erilliset käsittely ja toimituskulut.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tai viallinen tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected]. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut toimituksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio toimituksen suorittaneeseen yritykseen (Posti, Matkahuolto tms).

On hyvä ottaa huomioon, että tuotteen väri voi poiketa hieman näyttöruudulla esitetystä väristä teknisistä syistä. On myös mahdollista, että tuotteen mitat voivat poiketa ilmoitetusta noin ± 3 mm tuotannollisten syiden takia.

Otathan aina heti yhteyttä, mikäli ongelmia tai kysyttävää esiintyy.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bluecommerce (Verifone Finland Oy, y-tunnus ). Maksamiseen siirrytään Verifonen verkkopalvelun kautta. Verifone välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Maksutavat

Verifone/Bluecommerce palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Verifone Bluecommercen maksupalvelun yhteystiedot

Keskuskatu 1 A, 00100 Helsinki
Puh. 09 477 4330
[email protected]
www.verifone.fi

Mikäli sinulla on kysyttävää, tai haluat antaa palautetta, täytä alla oleva viestilomake;

Jätä kommentti

Nimike lisätty ostoskoriin.
0 nimikettä - 0,00